Thursday, August 28, 2008

SALAM PERANTAUAN 1429H/2008M

Alhamdulillah, Ramadhan kembali menjelma. Ramadhan kali ini disambut dengan penuh kesederhanaan. Tiada lagi bazar Ramadhan, tiada lagi berbuka di tepi laut atau restoran mahal ye en. Farid dan kawan-kawan... yang ada cume keluarga dan sahabat-sahabat seantero dunia yang menyambut Ramadhan di sini. Mudah-mudahan, kite semua dapat menjalani dan menghayati ibadat puasa tahun ini dengan penuh kesyukuran dan keimanan, InsyaAllah.

Buat kawan-kawan dan keluarga di Malaysia, silalah lihat ucapan sempena Ramadhan Al-Mubarak dan Aidilfitri kami di link berikut...


1. Salam Perantauan Utusan Online...

2. Salam Aidilfitri Kosmo...


3. Perantau Metro
(058.jpg iye)



Selamat berpuasa semua


7 comments:

Anonymous said...

oh, tahun ni kita org cuba berbuka dkt mcd plak. restoran mungkin ada tp utk jemputan khas. aku jemput korang nnt jgn lupa dtg ek :))

ucapan ni kalau bg skrg nnt raya nk ucap apa? :p

Nabil said...

elee jemput tak ikhlas...aku yg dekat tak pulak dijemputnya :((

Ahmad Javanese said...

selamat berpose di donia sydneyous....

lagi le turun ko nye berat badan pose pose ni. bukak pose jgn la plak makan bawang je tapi
hehehehehe

ok bro. selamat berjuangggggg

Anonymous said...

abg sazly, kak sal dan keluarga, Dura nak mohon ampun dan maaf andai ada tersalah kata tersilap laku dan apa2 jua yg mnyinggung prasaan. Halalkan apa yang mgkn Dura dah terambil atau termakan minum selama kita berkenalan.

Saya mohon maaf juga bagi pihak rakan saya yg telah pulang ke rahmatullah pada raya pertama tempoh hari mana tau ada arwah terbuat salah silap yg berpunca dr sy.. Selamat Hari Raya

-- Dura --

Sazly Salfarina said...

Dura...
Boleh dapat email tak? Thanks.

Anonymous said...

aidurami@yahoo.com

Anonymous said...

ModeschmuckEngel die Online-Schatztruhe, voller schmuck thomas sabo detailverliebter „LiebenSachen“ Neben unseren stärksten Marken PILGRIM, thomas sabo shop KONPLOTT, Desigual und NOA NOA gibt`s bei uns noch viel thomas sabo schmuck zu entdecken!Alles was das Frauenherz begehrt. thomas sabo schmuck günstig Hipp,romantisch und verspielt, edel oder glamourös, sabo charm Mode,Schmuck,Taschen,Gürtel und tolle Geschenkideen thomas sabo engelsflügel für Frauen. Immer auf der Suche nach neuen Trends, verwöhnen wir unsere Kunden mit liebevoll ausgesuchten Kleinigkeiten mit thomas sabo schmuck günstig dem gewissen haben Faktor der jedes Frauherz ein klein angebote thomas sabo wenig höher schlagen lässt. Ein Besuch bei angebote thomas sabo armbänder www.liebesache-modeschmuck.de lohnt sich jederzeit. Ganz neu eingetroffen sind die neuen Schmuck Kollektionen Herbst 2010 anhänger kette von Konplott. Miranda Konstandinidou hat sich mal wieder selbst übertroffen. Schauen Sie vorbei und gönnen Sie sich mal wieder was.