Sunday, March 1, 2009

Wajah seiras...

Saja je membuang masa.... Jumpa kat myheritage.

Ish ish ish... Ghope Nadal tu ade kot rasenye. Hehehe. Agaknye kalau teman ke Palestine, mesti kene tembak dgn zionis sebab dia ingat teman ni ade ghope Mahmoud Abbas kot.

Kenal Jessica Simpson je. Yang lain tu, hehehehe... teman tak berape kenal artis hollywood nih.


Ok, back to reading...

4 comments:

iso said...

yg aku heran tu, dakota fanning pun ada. ayu tu :p (teringat masa ko berlakon jd datuk k ke siti masa bengkel iso)

Jawa Troxion 2 said...

Kok tang mana pulaaak si Sal ada ghupa Tori Spelling... :P

Ko pulak, aku vote rupa Carlos Moya! Tennis star gak tu wehhh!!! (karakter pilihan dalam Power Smash II :P)

sumpit said...

hahahaha, aku pon terkejut tetiba ada dakota fanning. baru je nak comment, tp iso dah comment dulu.

Sazly Salfarina said...

tang idung tu yang sama weh. Hahahaha... aku pon tak tau. Mungkin sebab sejarah silam aku dulu kot. hehehehehe... hanya farid dan lan yang tau.

Ade ghope carlos moya ek? Sedara jauh kot aku ngan dia. Sebab tu skill tenis aku tinggi kot. Ahaks... Try la buat, saja suke suke.